Noodfonds

Sinds 24 mei 2013 is het noodfonds “Misty” van start gegaan. Verderop deze pagina haar verhaal. Het noodfonds is ontstaan naar aanleiding van het
ongelukje dat Misty is overkomen, thuis bij haar baasje. Haar baasje heeft zich bij de stichting gemeld en wij hebben bemiddeld.

Dit noodfonds is inmiddels voor alle noodlijdende hondjes en heeft al veel hondjes kunnen redden.

Onze stichting zet zich in om honden te redden. Herplaatsen houdt soms meer in dan een standaardprocedure. Sommige hondjes hebben meer nodig. Bijvoorbeeld operaties, medicatie, zelfs hulpmiddelen bij een handicap en allerlei overige medische handelingen.

Om de honden te kunnen steriliseren/castreren, chippen, gebitsreiniging, behandelen etc. voor zij herplaatst worden, is geld nodig.
En dat lukt alleen als mensen en bedrijven ons geld blijven doneren.

Voor bedrijven die ons geld doneren, word als dank, hun naam en logo op onze website geplaatst!
Daarnaast is het ook een mogelijkheid dat uw logo, na donatie op onze bus komt. Onze bus  doorkruist het hele land. Vraagt u gerust naar de mogelijkheden.
Wij hopen dat U als bedrijf en als medemens, de noodzaak van donaties inziet.
Wij kunnen niet zonder uw steun!

Honden hebben geen stem, daarom spreken wij als stichting voor hen!

Onder vermelding van Noodfonds

Dit is Misty, haar hebben wij dus gered door een actie te starten op Facebook. Het was overweldigend wat mensen samen hebben klaar gespeeld.
Het was inslapen of amputeren, Misty is 1 jaar, een lieve Yorkie die aangemeld was bij onze stichting. Ze was van de trap gesprongen bij haar baasje thuis…
Deze dingen kunnen gebeuren met honden, hoe voorzichtig je ook bent! Haar pootje is geamputeerd…Ze is thuis en maakt het nu goed.