Doneren

Draagt u ons een warm hart toe? En denkt u erover om een donatie over te maken aan onze stichting? Dan vindt u meer informatie in de het menu of de lijst hiernaast/onder genoemde mogelijkheden. Er is er vast wel één die bij u past.

Onze stichting kan alleen bestaan door middel van donaties. Want honden redden, opvangen, laten behandelen kost geld. Veel geld. Wij kunnen niets zonder uw donaties.

Veiling:
U kunt doneren door uw eigen spullen te veilen en de opbrengst te gunnen aan Moon’ s stichting. Zie voor uitleg de “aankondiging” in de Facebook groep MYTS veiling.

Zonder donaties kunnen wij geen Yorkshire Terriërs of andere hondjes steriliseren of castreren, dit doen wij om onverantwoord fokken uit te bannen. Onze hondjes moeten een fijn en rustig en vooral mooi leven krijgen. Daarnaast wonen enkele Yorken in de opvang die niet meer herplaatst kunnen worden omdat deze ziek of gedragsproblemen hebben, en deze mogen dan ook hun leven lang bij ons blijven wonen.

Ook kunt u goederen doneren. Voor gebruik door de stichting, maar ook goederen die de stichting van u mag verkopen. Dan verzoeken wij u altijd eerst persoonlijk contact te leggen met Moon. Zij overlegt dan met u, hoe en wanneer zij of andere mensen uw goederen komen ophalen. Dit om te voorkomen dat er geen andere mensen bij u aan de deur komen, die zich uitgeven zijnde iemand van de stichting. Helaas is ons dit al eens overkomen. Alle goederen komen dan naar de stichting en vandaar uit wordt het verdeeld of verkocht. Wij willen graag zorgvuldig met uw gedoneerde goederen omgaan.

mytsyorkies@gmail.com

Wij zijn u meer dan erkentelijk als u onze stichting zou willen steunen!!!