Vrijwilliger

Onze stichting is doorlopend op zoek naar goede vrijwilligers in de regio Gelderland, maar ook in heel Nederland.
De vrijwilligers vormen een belangrijke spil in onze organisatie. Zonder hen kunnen we niet!

Wie zoeken we:

Chauffeurs, die af en toe eens voor ons willen rijden.

Huisbezoekers. Dat zijn mensen die, voordat wij een hondje herplaatsen, een huisbezoek doen bij de nieuwe toekomstige baasjes.

Opvanggezinnen, die af en toe eens een hondje voor ons willen opnemen in huiselijke kring.

Iedereen die een bijdrage kan en wil leveren op vrijwillige basis is welkom.

Mocht u zich willen inzetten voor de ontzettend dankbare taak van vrijwilliger voor onze stichting, dan zijn wij erg blij met u. Door u krijgen de hondjes een nieuwe kans. Neemt u dan a.u.b. contact met ons op.
Het is fijn als u vertelt wie u bent (met uw contact gegevens) en wat u als vrijwilliger zou kunnen betekenen. U kunt hiervoor een email sturen naar:  mytsyorkies@gmail.com