Doelshoppen

We werken sinds kort samen met een website www.doelshoppen.nl waarbij mensen bij verschillende (grote) webshops kunnen shoppen en er wordt een klein percentage afgestaan aan onze stichting! Het kost u niets en wij ontvangen een klein bedrag.

Hoe werkt het?

U gaat naar www.doelshoppen.nl en maakt eenmalig een account aan.

(Wel even de mail die u daarna ontvangt activeren).

U logt dan in, selecteert Moon’s Yorkshire Terriërs Stichting en vervolgens klikt u de website aan waar u wat wilt bestellen.

U wordt dan automatisch doorverwezen naar de webshops en na het shoppen, wordt er een bedrag door de bezochte webshop overgemaakt naar doelshoppen.nl en zij keren dit bedrag uit naar onze stichting.

Iedere keer dat u gaat winkelen online, eerst even naar doelshoppen.nl, inloggen en shoppen maar. Wij zijn u dankbaar als u hieraan mee wilt werken.

Webshops als Zooplus, Bol.com, Hema, Coolblue en nog vele andere doen hier aan mee.

DoelShoppen.nl – Shoppen met je hart