Procedure Bemiddeling

U heeft er misschien al lang over nagedacht om een nieuw huis voor uw hondje(s) te gaan zoeken.
Dan bent u bij ons in goede handen.  U heeft gekozen voor bemiddeling.
Wij zullen u kort uitleggen hoe wij werken.

In de regel werken wij met:
Intake
Huisbezoek
Bemiddelingsovereenkomst
Contact via email of telefoon

Waarom?
Om de veiligheid van uw hondje te garanderen. Zodat hij vooral zichtbaar blijft. Wij doen ons uiterste best door alle bovengenoemde punten te doorlopen en netjes af te handelen.

Hoe gaat het verder?
Als het hondje de juiste baas treft en wij hebben deze gescreend, dan wordt er een afspraak gemaakt zodat u met het eventuele nieuwe baasje contact kunt leggen. Hierin heeft telefoneren de voorkeur. In dit gesprek kunt u een gevoel aftasten.
Daarna wordt er kennis gemaakt en wij gaan een huisbezoek regelen als u akkoord gaat.
Het gebeurt ook wel eens dat het zo goed gaat dat u besluit het hondje gelijk over te dragen.
Daarna willen wij nog graag een huisbezoek inplannen. Tenzij u anders bent overeengekomen.

Maar wij bieden u ook de keuze om zonder bemiddelingsovereenkomst te werken. U maakt dan alleen gebruik van onze Facebookpagina en ons netwerk met uw eigen e-mailadres erbij vermeld.
Heeft u liever dat wij de mensen opvangen en screenen, dan vermelden wij ons e-mailadres. Voorwaarde is dan wel dat het hondje alle geldende vaccinaties voor de komende 3 maanden moet hebben en gechipt moet zijn. Tevens vragen wij van u inzage in het patiëntendossier van het hondje.

Bemiddelen doen wij geheel belangeloos.
Maar wij zullen altijd het beste voor uw hondje willen.

U kunt kiezen uit opties A, B of C.

Optie A
Wij plaatsen een foto met alle gegevens over uw hondje op onze Facebookpagina met daar onder uw eigen e-mailadres. U komt dan rechtstreeks in contact met geïnteresseerden en wij hebben verder geen inmenging.

Optie B
Wij plaatsen een foto met alle gegevens over uw hondje op onze Facebookpagina met daar onder ons e-mailadres.  Wij komen dan in contact met geïnteresseerden en maken voor u een selectie van geschikte kandidaten aan de hand van een intake-formulier.
Wij brengen geschikte kandidaten met u in contact. Verder hebben wij geen inmenging.
Wij vragen u dan wel om het daarbij behorende formulier Bemiddeling zonder inmenging in te vullen en aan ons retour te mailen. Tevens vragen wij van u inzage in het patiëntendossier van het hondje en voorwaarde is dat het hondje voorzien moet zijn van alle geldende vaccinaties voor de komende 3 maanden en het hondje moet gechipt zijn.

Optie C
Wij plaatsen een foto met alle gegevens over uw hondje op onze Facebookpagina met daar onder ons e-mailadres. Wij komen dan in contact met geïnteresseerden en maken voor u een selectie van geschikte kandidaten aan de hand van een intake-formulier.
Wij brengen geschikte kandidaten met u in contact. Geeft u goedkeuring, dan doen wij bij de toekomstige baasjes eerst een huisbezoek voor uw hondje definitief verhuist. Ook krijgen u en de nieuwe eigenaar van het hondje de mogelijkheid tot het invullen van een bemiddelingsovereenkomst.  Dit is echter niet verplicht, maar enkel een service van onze stichting.
Tevens zullen wij, zeker in het begin, nog 1 of 2 keer contacten onderhouden met de nieuwe eigenaar om te horen hoe het met het hondje gaat.

steun ons