Yorkshire terriërs en andere rassen die een nieuw baasje zoeken.

Allereerst willen wij u danken dat U komt kijken naar een eventuele Yorkshire Terriër of andere hond die momenteel ter adoptie zijn. Wij hebben reeds  zo’n 80% Yorkshire Terriërs en 20% andere rassen via onze stichting herplaatst.

Hij of zij gaat mee naar huis na…:

• Controle door een dierenarts.
  • Castratie of sterilisatie.
  • Eventuele ziektes of mankementen behandeld zijn.
  • De hond wordt gecontroleerd of hij gechipt is.
  • Uitgebreid entingsprogramma: dat houdt inclusief rabiës en de grote cocktail, herhaling ziekte van Weill, kennelhoest. Deze moet gegeven worden na 3 weken van de eerste enting dat zij bij ons komen.
  • Het gebit wordt compleet gecheckt, gereinigd en eventueel overig behandeld.
  • De hond is naar de trimsalon geweest. Vacht en nagels worden netjes verzorgd.

Mocht u interesse hebben wilt u dan reageren via de genoemde contactgegevens die bij het desbetreffende hondje staat? U kunt daar het intake formulier naar toe sturen zodat wij u beter kunnen leren kennen en kijken of u bij het desbetreffende hondje past. Ieder hondje heeft zijn eigen unieke karakter. En iedere adoptant heeft iets anders te bieden. Vele factoren zoals: heeft u katten, andere honden, etc, bepalen of het een succesvolle match kan worden.

intake adoptie: Intakeformulier website

Onze Facebook pagina’s worden erg druk bezocht en uw reactie op een hondje via Facebook kan gemist worden. Dat zou jammer zijn. Gebruikt u daarom de genoemde contactgegevens!

Voor algemene vragen kunt u mailen naar: info@stichtingyorkies.nl

Of via ons contact-formulier, klik hier

Ook kunt u kijken op onze facebookpagina ( hier klikken) daar staan ook de actuele hondjes die een baasje zoeken.

daarnaast hebben wij voor nieuwe baasjes ook een hele leuke facebookpagina ( hier klikken) waar u lid van kunt worden en uw avonturen kunt delen van uw hondje.

Ter Bemiddeling, twee lieve Yorkshire  terriërs

Naam: Diesel & Wodan
Ras: Yorkshire terriërs
Leeftijd: Bijna 10 jaar oud
Geslacht: Jongetjes gecastreerd
Gewicht : 3 kilogram
Gebit: Is vorige jaar schoongemaakt
Paspoort: Ja
Gechipped: Ja
Herkomst : Nederland
Kunnen met honden: Ja
Kunnen met katten : Ja
Kunnen met kinderen: ja en liefst 10+
Zindelijk : Ja
Aan de riem lopen : Ja lopen altijd aan de riem gezellig mee
Voer: Royal Canin mini 8+

Bijzonderheden en karakter : Slapen graag in bed bij het baasje . En dit willen wij weer voor deze kleintjes .
Zij moeten samen blijven. Zijn van pup af aan bij elkaar en samen opgegroeid
Zij zijn graag in de omgeving van het baasje. En als u lekker op de bank ligt dan zullen zij zich graag bij u voegen.
Ivm met emigreren kunnen Diesel en Wodan niet mee. En dit gaat hen echt aan het hart van het baasje. En er zijn hiervoor geen andere opties. Daarom gaan wij onze best doen om voor deze kleintjes een baasje te zoeken. . Hun karakter is vrolijk en echt super lief. Als het moet kunnen zij ook goed alleen zijn. Maar het is niet de bedoeling dat zij alleen komen te zitten. Het is geen probleem als u een part-time baan zou hebben . Maar fulltime is geen optie . .
En kinderen is geen probleem maar omdat zij bijna 10 jaar zijn willen wij geen jongere kinderen dan 10 jaar.
Wodan en Diesel zijn zindelijk lopen graag aan de riem mee.
Wij hopen als u deze advertentie leest en u bent geïnteresseerd dan kunt u een e-mail naar Sara sturen via mytsadoptanten@gmail.com
De eigenaar beslist uiteindelijk welke nieuwe eigenaar /baasje zij geschikt vindt, wij zullen ook een voorselectie malen..
U krijgt een intake lijst toegestuurd zodat wij kunnen beoordelen of u bij deze twee kleintjes past. Wij willen ook graag een huisbezoek komen doen zodat wij ook zeker er van kunnen zijn dat Wodan en Diesel in een veilige omgeving komen te wonen. Het lijkt misschien allemaal heel streng maar.de.eigenaar moet met een gerust hart haar hondjes kunnen toevertrouwen aan de nieuwe baas. En dit kan alleen als wij ook goed kijken naar alle factoren die meespelen om een hondje te laten adopteren en in de juiste omgeving.

Mevrouw vindt een goed huisje vele malen belangrijker dan een vergoeding.

E-mail: mytsadoptanten@gmail.com
Zou u bij het onderwerp Diesel & Wodan kunnen vermelden?

Als de hondjes worden geplaatst, wil de opvang daarbij vastleggen, dat mocht er onverhoopt iets gebeuren dat de hondjes bij het nieuwe baasje weg moeten dat de hondjes dan weer naar ons terug kunnen komen.

Mocht u serieuze interesse hebben? Dan kunt u contact op nemen met Mytsadoptanten@gmail.com

meer foto’s van de ze schatjes: https://www.facebook.com/stichtingyorkies.nl/videos/635931440164487/