Doneren, hoe kan ik dat doen?

Onze stichting kan alleen bestaan door middel van donaties. Want honden redden, opvangen, laten behandelen kost geld. veel geld.

U kunt ons gemakkelijk steunen via DREAM OR DONATE

Tevens is het mogelijk om via iDEAL , PayPal, credit card, etc. te doneren.

U kunt onderaan deze pagina onze bankgegevens vinden.

Maar u kunt ook doneren via onze FB pagina:

• Zonder donaties kunnen wij geen Yorkshire Terriërs of andere hondjes  steriliseren of castreren, dit doen wij om onverantwoord fokken uit te bannen. Onze hondjes moeten een fijn en rustig en vooral mooi leven krijgen. Daarnaast wonen enkele Yorken in de opvang die niet meer herplaatst kunnen worden omdat deze ziek of gedrags-problemen hebben, en deze mogen dan ook hun levenlang bij ons blijven wonen.
Wij zijn U meer dan erkentelijk als U onze stichting zou willen steunen!!!
  • Ook kunt u goederen doneren. Voor gebruik door de Stichting, maar ook goederen die de stichting van u mag verkopen. Dan verzoeken wij u altijd eerst persoonlijk contact te leggen met Moon. Zij overlegd dan met u, hoe en wanneer zij of andere mensen uw goederen komen ophalen. Dit om te voorkomen dat er geen andere mensen bij u aan de deur komen, die zich uitgeven zijnde iemand van de Stichting. Helaas is ons dit al eens overkomen. Alle goederen komen dan naar de Stichting en vandaar uit wordt het verdeeld of verkocht. Wij willen graag zorgvuldig met uw gedoneerde goederen omgaan.
  • info@stichtingyorkies.nl

Er een mogelijkheid een kijkje te nemen op onze veilingsite : https://www.facebook.com/veilingYorkshireterriersstichting?ref=hl

Onze gegevens:

• T.N.V Moon’s Yorkshire terriërs Stichting
  • Vanuit buitenland overboeken gelden de volgende gegevens.
    Naam: Moon’s Yorkshire terriers stichting
    IBAN: NL50ABNA0401020843