Kerst loterij

KERST LOTERIJ

Een loterij ten goede van de hondjes. Als dat geen mooie kerstgedachten is! Zegt het voort!

Vanaf 6 dec. gaan wij een leuke KERST NAAM LOTERIJ houden met geweldige leuke en mooie prijzen! Als u nog wat wilt winnen voor onder de kerstboom, koop dan nu een lootje of als u meer kans wil maken op één van de kado’s, koop dan meerdere lootjes! Iedereen kan en mag
meedoen! Opbrengst van de loterij zal geheel naar Moon’s Yorkshire Terriërs Stichting gaan. De prijzen zijn gedoneerd. Hoe lief is dat! De Kerst Loterij loopt van 6 dec. t/m 21 dec.! De trekking is op 22 Dec. Dus zorg dat u op tijd bent en koop uw lootje(s) en maak kans op een kado voor onder u kerstboom

HOE KUNT U MEEDOEN?

Overmaken (lootjes 2,50€ per lot)

t.n.v Moon’s Yorkshire Terriërs Stichting

IBAN: NL50 ABNA0401020843

BIC: ABNANL2A

o.v.v Kerstloterij en u naam! Niet vergeten! Want daarmee speelt u mee!

Uitleg…..het is een naam loterij, dus bv u heeft 10 lootjes gekocht, dan gaan er 10 lootjes met uw naam in de doos, en op 22 Dec. trekt Dini Nederlof, paginabeheerder van “een nieuw begin door Moon’s Yorkshire terriër stichting” dus een lootje eruit met daarop een naam! En de eerste naam die Dini trekt krijgt dus de eerste prijs en tweede lot de tweede prijs en zo zijn er 6 prijzen! Dus 6 mensen hebben kans op deze leuke prijzen! En de opbrengst van de lootjes is allemaal tbv Moon’s Yorkshire Terriërs Stichting!

Veel geluk met de Kerst Naamloterij!

En alvast dank u wel en fijne feestdagen,

Groetjes: Dini Nederlof en Moon Slooten, Moon’s Yorkshire Terriërs Stichting

1ste prijs Intratuinbon ter waarde van 50€ in een mandje met verrassing voor u hond(Dini Nederlof)

Tweede prijs verrassings hondenpakket (Moon Slooten )